Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Dostawa minikoparki

2014

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu

w związku z naborem ofert

w przedmiocie zamówienia „Dostawa minikoparki”

 zaprasza do składania ofert na:

 

 1. Nazwa Zamawiającego:

     Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

    Ul. Tęczowa 2, 12-200 Pisz

2. Tryb postępowania: nabór ofert.

3. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, nieużywanej minikoparki gąsienicowej.

Zamawiający wymaga aby koparka była w komplecie z przyczepą transportową, stanowiącą zestaw, który może być ciągnięty przez pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej  do 3,5t;

    Minikoparka powinna posiadać następujące parametry:

  • rok produkcji: minimum 2013;

a) techniczne:

  • długość ramienia: minimum 1650 mm;

  • maksymalny zasięg kopania: 4m;

  • maksymalna głębokość kopania – lemiesz opuszczony: nie mniej niż 2600mm;

  • maksymalna wysokość wysięgu: minimum 3450mm;

  • maksymalna wysokość do osi obrotu łyżki: minimum 2950mm;

  • obrót wysięgnika w lewo i w prawo: nie mniej niż 50º;

  • kąt obrotu łyżki: minimum 190º;

  • kąt obrotu ramienia: minimum 100º;

  • siła skrawania na krawędzi łyżki: minimum 15kN;

  • siła skrawania na ramieniu: minimum 8kN;

  • prędkość obrotu: minimum 8 obr./min.

b) serwis

  • okres udzielonej przez dostawcę gwarancji co najmniej 12 miesięcy lub co najmniej 2000 godzin pracy liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego;

  • dostępność serwisu gwarancyjnego w ciągu 24 godzin od chwili telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia;

  • serwis gwarancyjny w obrębie 130 km od siedziby Zamawianego.

  • zapewnienie serwisu pogwarancyjnego;

Warunki jakie musi spełniać Dostawca:

  • Dostawca zobowiązuje się do przeszkolenia operatorów Zamawiającego w zakresie obsługi  i eksploatacji koparki w terminie ustalonym z Zamawiającym.

  • Musi posiadać serwis gwarancyjny w obrębie 130 km od siedziby Zamawianego.

4. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.

5. Opis sposobu przedstawienia ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim   muszą odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli zamawiający dopuszcza ich składanie.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

6. Termin wykonania zamówienia i dostawy.

Realizacja przedmiotu zamówienia maksymalnie 4 tygodnie od dnia podpisania umowy .

7. Termin związania ofertą: 30 dni.

8. Składanie i otwarcie ofert.

  • Oferty należy składać na adres zamawiającego: 12-200 Pisz , ul. Tęczowa 2, za   pośrednictwem  poczty, lub osobiście ul. Tęczowa 2, 12-200 Pisz – SEKRETARIAT.

  • Termin składania ofert upływa dnia 20.08.2014r o godz. 8.00.

  • Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.08.2014r o godz. 8.15.

  • Oferty otrzymane po terminie zostaną zwrócone bez otwierania

Data powstania: wtorek, 12 sie 2014 11:41
Data opublikowania: poniedziałek, 25 sie 2014 12:14
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 25 sie 2014 11:54
Opublikował(a): Monika Krzyżanowska
Zaakceptował(a): Leszek Leniec
Artykuł był czytany: 1399 razy