Zakup samochodu specjalistycznego do czyszczenia kanalizacji
Postępowanie przetargowe:
„Zakup samochodu specjalistycznego do czyszczenia kanalizacji”
Znak sprawy: ZP/5/2017
Ogłoszenie o zmówieniu – dostawa
1. Zamawiający:
Nazwa: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Piszu,
Adres: 12-200 Pisz, ul. Tęczowa 2
tel.: 87 423 38 50; fax: 87 425 13 95
REGON: 790125534; NIP: 849-000-07-95;
e-mail: pwikpisz@hot.pl
strona: http://pwik.bip.hi.pl/
Informuje o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na:
„Dostawę samochodu specjalistycznego do czyszczenia kanalizacji”
2. Tryb zamówienia:
Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
Postępowanie nie jest prowadzone w trybie zamówień publicznych. Zamawiający korzystaze zwolnienia sektorowego.
Postępowanie przeprowadza komisja przetargowa powołana do przeprowadzenia niniejszego postępowania.
W sprawach nieuregulowanych specyfikacją stosuje się postanowienia „Regulaminu Udzielania Zamówień w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji
Sp. z o.o. w Piszu”, oraz przepisy Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014 poz. 121, z późn. zm.).
Regulamin Udzielania Zamówień w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu, znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego:
http://pwik.bip.hi.pl/zalaczniki/art/141124140536.doc w zakładce: Przetargi
3. Sposób uzyskana SIWZ.
Zamawiający udostępnia nieodpłatnie Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) na stronie internetowej: http://pwik.bip.hi.pl/w zakładce ,,Przetargi”.
4. Opis przedmiotu zamówienia:
5. Oferty częściowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
CPV 34144000-8 Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania;
34114000-9 Pojazdy specjalne;
7. Termin realizacji zamówienia:
Okres realizacji zamówienia: do dnia 15.11.2017 r.
8. Warunki udziału w postępowaniu
8.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
8.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy łącznie:
1) odpowiednio na dzień składania ofert i w zakresie wskazanym w SIWZ - wykażą, że spełniają warunki udziału w postępowaniu
2) odpowiednio na dzień składania ofert i w zakresie wskazanym w SIWZ - wykażą, że brak jest podstaw do wykluczeniu
9. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
W celu wykazania przez wykonawców spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający, dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z poniższym opisem.
Warunek I: uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wspólne oświadczenie podpisane przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub osobę odpowiednio upełnomocnioną do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Warunek II: posiadanie wiedzy i doświadczenia
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca dołączy do oferty referencje z dostawy przynajmniej 1 pojazdu wyposażonego w boczne zbiorniki na wodę czystą zabudowane po bokach zbiornika na nieczystości oraz osłonięte bocznymi osłonami z włókna szklanego, na kwotę min. 1.000.000,00 PLN netto, w okresie ostatnich 3 lat.
Warunek III: dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest posiadać autoryzację producenta przedmiotu dostawy w zakresie napraw i przeglądów zabudowy przedmiotu dostawy w odległości nie większej niż 150km od siedziby Zamawiającego.
Na dowód spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz autoryzowanych punktów (załącznik nr 7 do SIWZ)
Warunek IV: sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku.
10. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu.
Zamawiający wymaga od dostawcy złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
1) oświadczenie, że brak jest podstaw do wykluczenia wykonawcy na podstawie Regulaminu. Dla wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy wykonawca musi złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (sporządzone według wzoru druku załącznik nr 2 do SIWZ),
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga!
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty, o których mowa w pkt. 11.3 SIWZ składa każdy z wykonawców oddzielnie.
11. Informacje na temat wadium:
1) Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 zł.
(słownie: dziesięć tysięcy złotych).
2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824).
3) Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć na konto zamawiającego w:
Banku Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy
nr 53 9364 0000 2002 0020 3687 0002.
Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
4) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach niż pieniądz należy złożyć w oryginale wraz z ofertą.
5) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe i nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem;
c) kwotę gwarancji/poręczenia;
d) termin ważności gwarancji/poręczenia;
e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
• odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
• nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
• zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy /dopuszcza się równoważną treść zobowiązania/
6) Termin wniesienia wadium.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
12. Kryteria oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium: NAJKORZYSTNIEJSZA CENA
oferty będą oceniane według następującego wzoru:
oferta z najniższą ceną
C = ----------------------------------------------------- x 100 liczba punktów dla danej oferty
oferta badana w kryterium ceny
Oferta z najniższą ceną w kryterium ceny uzyskuje 100 pkt.
13. MIEJSCE I TERMIN SKLADANIA OFERT:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Piszu, ul. Tęczowa 2, 12-200 Pisz
powiat piski, woj. warmińsko-mazurskie, w terminie do dnia 04.07.2017r. do godziny 12.00.
Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 04.07.2017r. o godzinie 12.15 w siedzibie Zamawiającego.
14. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTÓW
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami w zakresie zamówienia są:
w zakresie merytorycznym: Tadeusz Malinowski, tel. 600 971 994,
w zakresie formalno-prawnym: Monika Krzyżanowska, tel. 518 984 750.
- SIWZ (doc) 19 cze 2017 12:39
- Załącznik nr 1 (doc) 19 cze 2017 12:39
- Załącznik nr 2 (doc) 19 cze 2017 12:39
- Załącznik nr 3 - formularz cenowy (doc) 19 cze 2017 12:40
- Załącznik nr 4 - wzór umowy (pdf) 19 cze 2017 12:41
- Załącznik nr 5 - wykaz dostaw (doc) 19 cze 2017 12:42
- Załącznik nr 6 (doc) 19 cze 2017 12:42
- Załacznik nr 7 (doc) 19 cze 2017 12:42
- Pytania i odpowiedzi (1) (doc) 29 cze 2017 10:55