Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Dostawa materiałów, armatury wodociągowej i kanalizacyjnej.

2017 (Łupki)

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu

Ul. Tęczowa 2, 12-200 PISZ

Tel./fax. 87 423 38 50 / 87 425 13 95

 

Ogłasza postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na:

 

„Dostawę materiałów, armatury wodociągowej i kanalizacyjnej”

 

1. Nazwa i adres zamawiającego:

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

w Piszu, Ul. Tęczowa 2, 12-200 PISZ


2. Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony

Zamówienie niniejsze stanowi zamówienie sektorowe

i jako takie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych

z dnia 7 kwietnia 2006r.

(Dz. U. Nr 79, poz. 551 z 2006r. art. 132 i 133 ww. Ustawy )

Zamawiający w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia będzie posiłkować się ustawą - Prawo zamówień publicznych.

Niniejsze postępowanie prowadzone na zasadach określonych w Regulaminie Udzielania Zamówień Publicznych w PWiK Sp. z o.o. w Piszu

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania przetargowego


3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ: http://www.pwik.bip.hi.pl/
4. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i armatury wodno-kanalizacyjnej.

Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień

(CPV-42131390-6 Osprzęt zaworowy, 44163000-0 Rury i osprzęt, 44163100-1 Rury
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

a) Dostawa materiałów wodociągowych i kanalizacyjnych do Zamawiającego o parametrach technicznych oraz cenach jednostkowych wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

b) Ceny ustalone w formularzu cenowym są stałe i niezmienne w czasie trwania umowy.

c) Materiały objęte zamówieniem Wykonawca przywiezie do siedziby Zamawiającego własnym kosztem i transportem, a w przypadku Wykonawcy posiadającego punkt na terenie miasta Pisz materiały mogą być odebrane przez uprawnionego pracownika Zamawiającego.

d) Materiały objęte zamówieniem muszą posiadać: atesty higieniczne PZH, świadectwa jakości, oraz stosowne aprobaty techniczne.

e) Wymienione ilości materiałów w formularzach cenowych są orientacyjne.

f) Ilość zamawianych materiałów wodociągowych i kanalizacyjnych odbywać się będzie sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego.

g) Zamawiający zastrzega zakup materiałów w ilościach mniejszych niż w formularzach cenowych.

h) Dostawa materiałów odbywać się będzie do 24 godzin od złożonego zamówienia.

i) Zamówienie na dostawę materiałów wodociągowych i kanalizacyjnych będą przekazywane pisemnie (faksem), telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną.

j) Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą (Dostawcą), który zaoferuje najniższą cenę.

k) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na materiały objęte zamówieniem udzielił minimum 12 miesięcy gwarancji.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
8. Termin realizacji zamówienia: do 31.12.2017r.
9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

  • Posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlega wykluczeniu na zasadach przyjętych w § 22 Regulaminu udzielania zamówień publicznych w PWiK Pisz.

  • Sporządził OFERTĘ ściśle na druku załączonym przez Zamawiającego.

10. Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi załączyć do oferty niżej wymagane dokumenty:

a) Formularz oferty sporządzony według załącznika nr 1 do SIWZ(na podstawie formularza cenowego tj. suma wartości z załącznika nr 2).

b) Wypełniony Formularz cenowy sporządzony w formie tabeli. Formularz cenowy należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego – załącznik nr 2 do SIWZ. Sporządzenie formularza w innej formie spowoduje odrzucenie oferty.

c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert).

d) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.

e) Przedsiębiorcywystępujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej.

f) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika) i składania ewentualnych wyjaśnień.

g) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według załącznika nr 3 do SIWZ.

h) Podpisany wzór umowy załącznik nr 4 do SIWZ.

11. Informacja na temat wadium: wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 3.000,00zł.

12. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena - 100 %
13. Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:
W sprawach proceduralnych:   Monika Krzyżanowska (tel. 87 423 38 83)

W sprawach merytorycznych: Marek Wojtas (tel. 608 663 376),
14. Składanie ofert:

siedziba Zamawiającego (sekretariat) w terminie do dnia 13.10.2017r.do godz.1200.

15. Otwarcie ofert: siedziba Zamawiającego (pokój nr 3) w dniu 13.10.2017r. o godz. 1215
16. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
17. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
18. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której zamieszczone będą dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.
19. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: nie dotyczy.
20. Informacja o zabezpieczeniu należytego wykonania umowy: nie wymaga się wniesienia należytego zabezpieczenia umowy.
21. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.

Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji przedsięwzięcia bez podania przyczyny.

 

Pliki do pobrania:
Data powstania: środa, 4 paź 2017 07:52
Data opublikowania: piątek, 6 paź 2017 12:42
Data przejścia do archiwum: czwartek, 19 paź 2017 10:09
Opublikował(a): Monika Krzyżanowska
Zaakceptował(a): Leszek Leniec
Artykuł był czytany: 1275 razy