Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Modernizacja zbiorników retencyjnych wody na terenie SUW w Piszu

2018

 

Postępowanie przetargowe:

 

Modernizacja zbiorników retencyjnych wody na terenie SUW w Piszu”

 

Pisz, dn. 20.04.2018r.

 

Znak sprawy: ZP/4/2018

 

Ogłoszenie o zmówieniu – roboty budowlane

 

1. Zamawiający:

 

Nazwa: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Piszu,

Adres: 12-200 Pisz, ul. Tęczowa 2

tel.: 87 423 38 50; fax: 87 425 13 95

REGON: 790125534; NIP: 849-000-07-95;

e-mail: pwikpisz@hot.pl strona: http://pwik.bip.hi.pl/

 

Informuje o wszczęciu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane pn.:

„Modernizacja zbiorników retencyjnych wody na terenie SUW w Piszu”

 

2. Tryb zamówienia:

Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.

Postępowanie nie jest prowadzone w trybie zamówień publicznych. Zamawiający korzysta ze zwolnienia sektorowego.

Postępowanie przeprowadza komisja przetargowa powołana do przeprowadzenia niniejszego postępowania.

W sprawach nieuregulowanych specyfikacją stosuje się postanowienia „Regulaminu Udzielania Zamówień w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu”, oraz przepisy Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014 poz. 121, z późn. zm.).

Regulamin Udzielania Zamówień w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu, znajduje sięna stronie internetowej Zamawiającego:

http://pwik.bip.hi.pl/zalaczniki/art/141124140536.doc

w zakładce: Przetargi

 

3. Sposób uzyskana SIWZ

Zamawiający udostępnia nieodpłatnie Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) na stronie internetowej: http://pwik.bip.hi.pl/w zakładce ,,Przetargi”.

 

4. Opis przedmiotu zamówienia.

Niniejsza modernizacja ma na celu przeprowadzenie robót naprawczych polegających na:

  • modernizacji ocieplenia stropu istniejących zbiorników retencyjnych;

  • reprofilacji powierzchni wewnętrznej zbiorników oraz uszczelnieniu hydroizolacją przeznaczoną do kontaktu z wodą pitną.

Wymagany do uzyskania efekt końcowy modernizacji:

  • należyty stan techniczny wewnętrzny i zewnętrzny zbiorników retencyjnych pozwalający na bezawaryjne ich użytkowanie;

  • pozytywne wyniki wody, podawanej ze zmodernizowanych zbiorników retencyjnych na sieć wodociągową, odpowiadające wymogom Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dn. 07.12.2017r.w sprawie jakości wody do spożycia przez ludzi (Dz.U. z 2017 poz. 2294).

4.1. Modernizacja ocieplenia stropu istniejących retencyjnych zbiorników wody zlokalizowanych na terenie istniejącej i czynnej Stacji Uzdatnia Wody w Piszu. Inwestor i jednocześnie użytkownik stacji - PWiK Sp. z o.o. w Piszu zamierza wykonać modernizację ocieplenia stropu istniejących retencyjnych zbiorników wody z uwagi na zastosowane w istniejącym ociepleniu niskiej jakości materiały izolacyjne oraz z uwagi na zły stan techniczny warstw dociskowych i szlichty pod warstwami pokrycia z papy termozgrzewalnej. Z uwagi na znaczną higroskopijność termicznej warstwy izolacyjnej z żużla funkcja warstwy jako izolacji termicznej jest niewystarczająca i w wypadku wystąpienia niskich temperatur może powodować zamarznięcie warstwy niwelując zdolność warstwy do izolacji termicznej do zera, wręcz powodując na wskutek zmiany objętości wysadzenie i pękanie warstw dociskowych razem ze szlichtą - potwierdzone odkrywkami. W celu utrzymania zbiorników retencyjnych w należytym stanie technicznym i niedopuszczenia do przemarzania stropu przykrywającego zbiorniki wody należy wykonać remont ocieplenia stropu zbiorników wody z wymianą materiałów izolacyjnych na:

  • styropian EPS200 o współczynniku przewodzenia ciepła - 0,036W/(mK) i wytrzymałości na ściskanie - 200 kPa oraz wytrzymałości na zginanie - 250 kPa.

Zakres prac: szczegółowo opisano w projekcie i przedmiarze robót.

Zakup materiałów przed wbudowaniem podlega wstępnej akceptacji Zamawiającego.

Prace należy prowadzić przy sprzyjających warunkach atmosferycznych tj. bez opadów i przy odpowiedniej wilgotności powietrza.

4.2. Modernizacja wnętrza istniejących retencyjnych zbiorników wody zlokalizowanych na terenie istniejącej i czynnej Stacji Uzdatnia Wody w Piszu.

Inwestor i jednocześnie użytkownik stacji - PWiK Sp. z o.o. w Piszu zamierza wykonać modernizacje wnętrza istniejących retencyjnych zbiorników wody, w których stwierdzono ubytki betonu skutkujące między innymi odsłonięciem zbrojenia płyt żelbetowych i dlatego konieczna jest modernizacja konstrukcji betonowych. Wystąpiła konieczność uszczelnienia zbiorników oraz zabezpieczenia skorodowanego zbrojenia.

4.2.1. Prace przygotowawcze.

  • Oczyszczenie wszystkich elementów z osadów eksploatacyjnych, usunięcie warstw betonu luźnych, skorodowanych i nieprzyczepnych, oczyszczenie widocznej i odsłoniętej stali zbrojeniowej do stopnia czystości Sa 2½ - proponuje się zastosować metodę piaskowania elementów.

  • Wykonanie podstawowych badań betonów celem określenia ich wytrzymałości na ściskanie (klasy betonu) np. młotkiem Schmidta oraz wytrzymałości na odrywanie (metoda pull-off);

  • Inwentaryzacja i pomiar rozwartości rys w poszczególnych elementach, kwalifikacja rys do poszczególnych sposobów naprawy i uszczelnienia.

4.2.2 Prace związane z naprawą i uszczelnieniem rys i szczelin.

  • Ściany – w tym elemencie zbiornika uszczelnienia wymagają rysy. Proponuje się wykonanie iniekcji ciśnieniowej – poliuretanową żywicą weber. tec 944 ( lub równoważne) trwale uszczelniającą i zamykającą rysy.

  • Płyta denna i strop zbiornika – analogicznie jak powyżej proponuje się wykonanie iniekcji ciśnieniowej trwale uszczelniającą i zamykającą rysy.

4.2.3. Prace związane z zabezpieczeniem zbrojenia i reprofilacją oraz naprawą betonów.

Wszystkie oczyszczone powierzchnie betonów i widoczne, także oczyszczone fragmenty zbrojenia wymagają odpowiedniego zabezpieczenia oraz odtworzenia brakującej otuliny chroniącej zbrojenie przed dalszą postępującą korozją.

4.2.4. Strop zbiornika i podciągi. Wobec widocznych śladów korozji zbrojenia koniecznym jest odtworzenie brakującej otuliny zbrojenia płyt stropowych. Po oczyszczeniu i usunięciu wszystkich luźnych, osłabionych i słabo przyczepnych warstw w przypadku odsłonięcia zbrojenia należy go oczyścić do stopnia czystości Sa 2½ (piaskowanie) nałożyć warstwę preparatu antykorozyjnego weber. rep 750 (CERINOL – MK) (lub równoważne) (dwukrotnie na oczyszczonym zbrojeniu), a następnie po wyschnięciu powłoki antykorozyjnej całą powierzchnię ubytku należy zwilżyć i nałożyć na nią warstwę sczepną weber. rep 751 (CERINOL ZH) (lub równoważne).

Zaprawę naprawczą (reparacyjną) weber. rep 754 (CERINOL RM) (lub równoważne) zastosować na świeżą warstwę zaprawy sczepnej.

4.2.5. Ściany i słupy zbiornika. Po oczyszczeniu i usunięciu wszystkich luźnych, osłabionych i słabo przyczepnych warstw w przypadku odsłonięcia zbrojenia należy go także oczyścić do stopnia czystości Sa 2½, następnie nałożyć warstwę preparatu antykorozyjnego weber. rep 750 (CERINOL – MK) (lub równoważne) (dwukrotnie na oczyszczonym zbrojeniu), a dalej po wyschnięciu powłoki antykorozyjnej całą powierzchnię ubytku należy zwilżyć i nałożyć na nią warstwę sczepną weber. rep 751 (CERINOL ZH) (lub równoważne).

Zaprawę naprawczą (reparacyjną) weber. rep 756 (CERINOL FM) (lub równoważne) zastosować na świeżą warstwę zaprawy sczepnej.

4.2.6. Dno zbiornika. Po oczyszczeniu i usunięciu wszystkich luźnych, osłabionych i słabo przyczepnych warstw w przypadku odsłonięcia zbrojenia należy go także oczyścić do stopnia czystości Sa 2½, następnie nałożyć warstwę preparatu antykorozyjnego weber. rep 750 (CERINOL – MK) (lub równoważne) (dwukrotnie na oczyszczonym zbrojeniu), a dalej po wyschnięciu powłoki antykorozyjnej całą powierzchnię ubytku należy zwilżyć i nałożyć na nią warstwę sczepną weber. rep 751 (CERINOL ZH) (lub równoważne).

Zaprawę naprawczą (reparacyjną) weber. rep 752 (CERINOL ES 4) (lub równoważne) zastosować na świeżą warstwę zaprawy sczepnej.

4.2.7. Prace związane z końcowym zabezpieczeniem powierzchni betonów i wykonaniem powłoki uszczelniającej.

Celem tych prac jest wykonanie wierzchniej wyprawy spełniającej rolę uszczelnienia od wewnątrz zapobiegającemu wnikaniu wody w konstrukcję zbiornika, przekrywającą niewielkie rysy skurczowe w podłożu, zamykającą kapilary w betonie, zabezpieczającą beton przed ścieraniem, i posiadającą dopuszczenie do bezpośredniego kontaktu z woda pitną.

Po uzupełnieniu ubytków przy użyciu wymienionych wyżej materiałów należy wyrównać powierzchnię betonu poprzez nałożenie szpachlówki cementowej weber. rep 755 (CENEROL OF) (lub równoważne) o grubości minimum 3 mm na całej powierzchni wewnętrznej zbiornika. Po wyrównaniu podłoża należy wykonać izolacje wodoszczelną na bazie cementu weber.tec Superflex D2 (lub równoważne) posiadająca atest PZH do kontaktu z wodą pitną.

4.2.8. Zabezpieczenie elementów stalowych.

Po oczyszczeniu i usunięciu wszystkich luźnych, osłabionych i słabo przyczepnych warstw należy oczyścić element stalowy do stopnia czystości Sa 2½, należy nałożyć dwie warstwy preparatu weber. dry PUR seal 2K(lub równoważny).

5. Oferty częściowe

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

6. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

45261000-4 wykonywanie pokryć dachowych oraz podobne roboty

45240000-1 budowa obiektów inżynierii wodnej

7. Termin realizacji zamówienia:

Okres realizacji zamówienia: do dnia 31.08.2018r.

8. Warunki udziału w postępowaniu

8.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

2) posiadania wiedzy i doświadczenia;

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

8.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy łącznie:

1) odpowiednio na dzień składania ofert i w zakresie wskazanym w SIWZ - wykażą, że spełniają warunki udziału w postępowaniu

2) odpowiednio na dzień składania ofert i w zakresie wskazanym w SIWZ - wykażą, że brak jest podstaw do wykluczeniu

9. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

W celu wykazania przez wykonawców spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający, wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów, zgodnie z dokonanym poniżej opisem sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.

9.1. Warunek I: uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,

jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wspólne oświadczenie podpisane przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub osobę odpowiednio upełnomocnioną do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

9.2. Warunek II: posiadanie wiedzy i doświadczenia

Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca dołączy do oferty wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robot, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.Zał. nr 5 do SIWZ stanowi wzór wykazu robót o którym mowa wyżej.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Aby warunek został uznany za spełniony wykaz ma zawierać:

1)      min. 2 roboty polegające na modernizacji zbiorników retencyjnych wody pitnej, o wartości robót min. 500 000zł brutto (każda);

2)      min. 2 roboty polegające modernizacji ocieplenia stropu, o wartości robót min. 300 000zł brutto (każda);

Do wykazu należy dołączyć dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

Warunek udziału w postępowaniu będzie oceniany na podstawie dokumentów i oświadczeń wg formuły „spełnia - nie spełnia”.

W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiający dopuszcza składania dokumentów wspólnych lub odnoszących się tylko do Wykonawcy spełniającego niniejszy warunek udziału w postępowaniu.

9.3. Warunek III: dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

1) POTENCJAŁ TECHNICZNY

Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

2) POTENCJAŁ OSOBOWY

Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony jeżeli wykonawca dołączy do oferty:

a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę, jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w załączeniu kopia dokumentu potwierdzająca posiadane uprawnienia, oraz aktualny wpis na właściwą listę inżynierów)

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W wykazie i oświadczeniu mają być wymienione nast. osoby:

  • Osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika robót;

  • Inne osoby wymagające stosowne uprawnienia do przeprowadzenia prac objętych niniejszym zamówieniem.

Wykaz i oświadczenie sporządzić wg wzoru druku stanowiącego odpowiednio załącznik nr 6 i 7 do SIWZ.

9.4. Warunek IV: sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca spełni następujące warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:

1) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000 zł.

2) posiada opłaconą polisę odpowiedzialności cywilnej obejmującą swym zakresem ochrony nienależytego wykonania umowy oraz czyn niedozwolony opiewającą z sumą gwarancyjną na minimum 500 000zł, oraz z limitem na czyste straty finansowe kwota 500 000 zł dodatkowo zakres ochrony powinien obejmować OC pracodawcy za wypadki przy pracy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający zawarcie ubezpieczenia z zakresem w/w, że wykonawca jest ubezpieczony.

Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty:

a) opłaconą polisę odpowiedzialności cywilnej obejmującą swym zakresem ochrony nienależytego wykonania umowy oraz czyn niedozwolony opiewającą z sumą gwarancyjną na minimum 500 000zł, oraz z limitem na czyste straty finansowe kwota 500 000zł dodatkowo zakres ochrony powinien obejmować OC pracodawcy za wypadki przy pracy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający zawarcie ubezpieczenia z zakresem w/w, że wykonawca jest ubezpieczony;

b) kopię bilansu oraz rachunku zysków i strat za ostatnie dwa lata obrotowe (2016, 2017),

c) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na wysokość min. 1.000.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Uwaga:

Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione zgodnie z opisanym sposobem dokonywania oceny spełniania warunków, jako spełnione/nie spełnione na podstawie zaświadczeń, oświadczeń i dokumentów opisanych i wymaganych w części 10 i 11 SIWZ, będących załącznikami do oferty Wykonawcy.

Wykonawca nie może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, finansowym, ekonomicznym innych podmiotów lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca musi samodzielnie wykazać spełnienie wszystkich warunków udziału w postępowaniu.

 

10. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu.

W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji, Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:

1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Dla wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek oceniany będzie, jako spełniony łącznie, a Zamawiający wymaga złożenia tego oświadczenia jedynie w stosunku do wykonawcy lub wykonawców, którzy pojedynczo lub łącznie spełniają poszczególny warunek udziału w postępowaniu (sporządzone według wzoru druku - załącznik nr 1 do SIWZ),

2) wykaz robót budowlanych, o którym mowa w pkt. 10.2 SIWZ w zakresie i formie tam określonej (sporządzony wg wzoru druku - załącznik nr 5 do SIWZ),

3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o którym mowa w pkt. 10.3 SIWZ w zakresie i formie tam określonej (sporządzony wg wzoru druku - załącznik nr 6 do SIWZ),

4) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (sporządzone wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ),

5) opłaconą polisę odpowiedzialności cywilnej obejmującą swym zakresem ochrony nienależytego wykonania umowy oraz czyn niedozwolony opiewającą z sumą gwarancyjną na minimum 1 000 000 zł, oraz z limitem na czyste straty finansowe kwota 500 000 zł dodatkowo zakres ochrony powinien obejmować OC pracodawcy za wypadki przy pracy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający zawarcie ubezpieczenia z zakresem w/w , że wykonawca jest ubezpieczony,

6) kopię bilansu oraz rachunku zysków i strat za ostatnie trzy lata obrotowe (2016, 2017) potwierdzającego spełnienie wskaźników finansowych,

7) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na wysokość min. 1 000 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

8) oświadczenie, że brak jest podstaw do wykluczenia wykonawcy na podstawie Regulaminu. Dla wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy wykonawca musi złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (sporządzone według wzoru druku załącznik nr 2 do SIWZ),

9) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

10) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

11) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Uwaga!

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty, o których mowa w pkt. 11.3 SIWZ składa każdy z wykonawców oddzielnie.

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Regulaminu.

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z Regulaminem.

 

11. Informacje na temat wadium:

1) Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 zł.

(słownie: dziesięć tysięcy złotych).

2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

a) w pieniądzu;

b) poręczeniach bankowych;

c) gwarancjach bankowych;

d) gwarancjach ubezpieczeniowych;

e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824).

3) Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć na konto zamawiającego w:

Banku Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy

nr 53 9364 0000 2002 0020 3687 0002.

 

Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem.

4) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach niż pieniądz należy złożyć w oryginale wraz z ofertą.

5) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe i nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy:

a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;

b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem;

c) kwotę gwarancji/poręczenia;

d) termin ważności gwarancji/poręczenia;

e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:

• odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,

• nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,

• zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy /dopuszcza się równoważną treść zobowiązania/

6) Termin wniesienia wadium.

Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.

W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.

12. Kryteria oceny ofert:

12.1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:

1) zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania;

2) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.

12.2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

 

 

Kryterium

Znaczenie procentowe kryterium

Maksymalna ilość punktów

jakie może otrzymać oferta

za dane kryterium

1

Cena ofertowa brutto (C)

90 %

90 punktów

2

Okres gwarancji (G)

10 %

10 punktów

 

12.3.    Ustala się następujący sposób oceny ofert:

Oferty będą punktowane wg następującego wzoru

L= C+G gdzie:

L – liczba wszystkich punktów uzyskanych przez badaną ofertę,

C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”

G – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Okres gwarancji” ( przy założeniu, że okres gwarancji wynosił będzie nie mniej niż 10 lat).

 

  • OPIS SPOSOBU OCENY OFERT W KRYTERIUM CENA ( C )

oferty w kryterium C (ceny) będą oceniane według następującego wzoru:

 

                  oferta z najniższą ceną

C = ----------------------------------------------------- x 90 liczba punktów dla danej oferty

                 oferta badana w kryterium ceny

 

Oferta z najniższą ceną w kryterium ceny uzyskuje 90 pkt

  • OPIS SPOSOBU OCENY OFERT W KRYTERIUM OKRES GWARANCJI (G)

 

        oferta badana w kryterium gwarancja

G = ----------------------------------------------------- x 10 liczba punktów dla danej oferty

            ofertą z najwyższą gwarancją

 

Oferta z najdłuższym okresem gwarancyjnym w kryterium gwarancja uzyskuje 10 pkt

( przy założeniu, że okres gwarancji wynosił będzie nie mniej niż 10 lat).

12.4.    Za najkorzystniejszą zostaje uznana oferta, która uzyskała największą ilość punktów

L – czyli sumę punktów z obydwu kryteriów.

12.5.    W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień

dotyczących treści złożonych ofert.

12.6.    Zamawiający poprawia w ofercie:

  • oczywiste omyłki pisarskie,

  • oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

  • inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

12.7.    Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i została oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w specyfikacji kryteria oceny ofert.

13. MIEJSCE I TERMIN SKLADANIA OFERT:

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Piszu, ul. Tęczowa 2, 12-200 Pisz powiat piski, woj. warmińsko-mazurskie, w terminie do dnia 18.05.2018r. do godz. 12.00.

Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 18.05.2018r. o godzinie 12.15 w siedzibie Zamawiającego.

14. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTÓW

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami w zakresie zamówienia są:

  • w zakresie merytorycznym: Zbigniew Zabiłowicz, tel. 605 215 355,

  • w zakresie formalno-prawnym: Monika Krzyżanowska, tel. 87 423 38 50.

Data powstania: czwartek, 26 kwi 2018 12:58
Data opublikowania: piątek, 27 kwi 2018 14:51
Data przejścia do archiwum: wtorek, 5 cze 2018 09:50
Opublikował(a): Monika Krzyżanowska
Zaakceptował(a): Leszek Leniec
Artykuł był czytany: 1503 razy