Renowacja rękawem z włókna szklanego utwardzanego promieniami UV odcinków grawitacyjnej sieci kanalizacyjnej wraz ze studniami kanalizacyjnymi przy ul. Warszawska – Tęczowa w m. Pisz
Wiadomość przeniesiona do archiwum
2019
OGŁOSZENIE
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu ogłasza przetarg, którego przedmiotem jest: „Renowacja rękawem z włókna szklanego utwardzanego promieniami UV odcinków grawitacyjnej sieci kanalizacyjnej wraz ze studniami kanalizacyjnymi przy ul. Warszawska – Tęczowa w m. Pisz.”
1. Zamawiający:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.,
Siedziba: ul. Tęczowa 2, 12-200 Pisz
NIP: 849-000-07-95
REGON: 790125534
telefon: (87) 423 38 50, (87) 423 38 83
e-mail: pwikpisz@hot.pl
KRS: 0000085345
2. Przedmiot zamówienia
-
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bezwykopowejrenowacji rękawem z włókna szklanego utwardzanego promieniami UV wytypowanych odcinków grawitacyjnej sieci kanalizacyjnej wraz ze studniami kanalizacyjnymi - 7 szt.
Szczegółowy zakres zamówienia, został zawarty w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ
3. Określenie trybu zamówienia
4. Niniejsze postępowanie jest prowadzone w celu udzielenia zamówienia sektorowego w rozumieniu art. 132 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29 stycznia 2004r. (Dz.U. z dn. 2018 poz. 1986 z późniejszymi zmianami) i z uwagi na niską wartość szacunkową podlega wyłączeniu z obowiązku stosowania procedur przewidzianych ww. ustawie zgodnie z art. 133 ust. 1.
5. Postępowanie jest prowadzone w oparciu o postanowienia obowiązującego u Zamawiającego Regulaminu udzielania zamówień publicznych w PWiK Sp. z o.o. w Piszu.
6. Postępowania rozpoczyna się z dniem publikacji ogłoszenia na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowego BIP PWiK Pisz i będzie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w PWiK Sp. z o.o. w Piszu.
7. Zgodnie z art. 70 §3 KC Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania warunków przetargu bez wyboru oferty.
8. Informacje o sposobie uzyskania SIWZ.
9. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony www.bip.pwik.hi.pl
10. Warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu:
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu:
2.1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów;
a) Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
2.2) Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
a) Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
2.3) Zdolności technicznej lub zawodowej.
a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (tj. rok 2016, 2017, 2018), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wykonał należycie co najmniej trzy usługi o podobnym charakterze.
Przez usługę o podobnym charakterze należy rozumieć usługę polegającą na wykonaniu renowacji sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy min. DN500 mm metodą rękawa UV dla odcinków o długości min. 300m.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów osób trzecich – minimum jeden wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu.
Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wykonanych zamówień – załącznik nr 4 wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane (lub są wykonywane) oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych przedmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełnienia warunku doświadczenia, zobowiązany jest wykazać że podmioty zrealizują usługi do których te zdolności są wymagane.
11. Wymagania dotyczące wadium
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 9.000,00zł (słownie: dziewięć tysięcy 0/100 zł)
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
NR KONTA: 53 9364 0000 2002 0020 3687 0002
z dopiskiem:
wadium na:
„Renowację rękawem z włókna szklanego utwardzanego promieniami UV odcinków grawitacyjnej sieci kanalizacyjnej wraz ze studniami kanalizacyjnymi przy ul. Warszawska – Tęczowa w m. Pisz.”
Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach niż pieniądz należy złożyć w oryginale wraz z ofertą,
W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe i nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) termin ważności gwarancji/poręczenia,
5) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, /dopuszcza się równoważną treść zobowiązania/
Termin wniesienia wadium.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
Zwrot wadium.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w Regulaminie.
Utrata wadium.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
12. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
-
Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowa w wysokości 10% ceny ofertowej brutto.
-
Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowa oraz pokryciu roszczeń z tytułu gwarancji jakości.
-
Szczegółowe zasady wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy reguluje SIWZ.
13. Kryteria oceny ofert i sposób obliczania ceny.
-
Wyboru oferty dokona komisja na podstawie poniższych kryteriów:
Cena /koszt/ waga kryterium 100%
-
Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w Formularzu oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca w Formularzu oferty podaje cenę za realizację całości zamówienia oraz ceny jednostkowe za 1m wykonanej renowacji kolektora oraz 1szt renowacji studni
-
Podana w Formularzu oferty cena oferty brutto służyć będzie wyłącznie do porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Rozliczenie za realizację zamówienia będą prowadzone w oparciu o cenę jednostkową brutto za wykonanie renowacji podaną przez Wykonawcę w Formularzu oferty (renowacja kolektora za 1m, renowacja studni za 1szt) oraz faktyczną ilość prawidłowo wykonanej renowacji.
-
Cena oferty brutto musi być wyrażona w polskich złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zastosowaniem przybliżenia dziesiętnego.
-
Cena oferty brutto wskazana w Formularzu oferty musi uwzględniać wszelkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, jak również w nim nie ujęte, a bez których nie można wykonać przedmiotu zamówienia.
-
Wykonawcy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością specyfikacji istotnych warunków zamówienia i każdym uzupełnieniem do SIWZ wydanym podczas postepowania o udzielenie zamówienia oraz za uzyskanie informacji w odniesieniu do każdego i wszelkich warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość lub charakter oferty lub na wykonanie usługi. W przypadku, kiedy Wykonawca zostanie wybrany, żadne żądanie o zmianę ceny ofertowej nie może zostać wniesione na podstawie błędów lub ominięć w świetle powyższych zobowiązań Wykonawcy.
14. Termin wykonania zamówienia.
Termin realizacji zamówienia: 30.10.2019r
15. Termin i miejsce składania ofert.
Oferty muszą wpłynąć do siedziby Zamawiającego /Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Tęczowa 2, 12-200 Pisz, sekretariat/do dn. 05.08.2019r. do godz. 12:00. Oferty wniesione po terminie nie będą rozpatrywane bez względu na przyczyny opóźnienia i zostaną niezwłocznie zwrócone.
16. Termin i miejsce otwarcia ofert.
-
Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego (Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Tęczowa 2, 12-200 Pisz,pokój nr 2) w dniu 05.08.2019 r. o godzinie 1215.
-
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli oferty, podając nazwę (firmy) albo imiona i nazwisko, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawcy, którego ofertę wybrano a także nazwy (firmy) albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną w każdym kryterium oceny oferty i łączna punktacja.
-
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieszcza informację, na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
17. Termin związania oferta.
Oferent jest związany złożoną ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
18. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami.
|
Imię, nazwisko, stanowisko |
Dział (Zakład), adres |
Nr tel. i faksu |
Uwagi |
1. |
Zbigniew ZabiłowiczKierownik DziałuSieci Wod-Kan |
PWiK Sp. z o.o.w PiszuUl. Tęczowa 2 |
tel. 605 215 355 |
sprawy merytoryczne |
Pliki do pobrania:
- SIWZ (pdf) 18 lip 2019 11:43 0,28 MB
- Załącznik nr 1 - FORMULARZ OFERTOWY (doc) 18 lip 2019 11:44 0,04 MB
- Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnianiu warunków (doc) 18 lip 2019 11:45 0,02 MB
- Załącznik nr 3 - oświadczenie o wykluczeniu (doc) 18 lip 2019 11:45 0,02 MB
- Załącznik nr 4 - Wykaz wykonanych usług (doc) 18 lip 2019 11:46 0,03 MB
- Załącznik nr 5 - projekt umowy (doc) 18 lip 2019 11:46 0,09 MB
- Załącznik nr 6 - Opis przedmiotu zamowienia k800 (ostatni) (doc) 18 lip 2019 11:47 0,08 MB
- Pytania i odpowiedzi (1) (pdf) 30 lip 2019 10:26 0,32 MB
- Pytania i odpowiedzi (2) (pdf) 30 lip 2019 10:26 0,49 MB
- Informacja dot. wyboru wykonawcy (pdf) 8 sie 2019 09:06 0,36 MB