Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Zapytanie ofertowe na: Opracowanie Programu Funkcjonalno – Użytkowego modernizacji gospodarki osadowej na oczyszczalni ścieków w Piszu

2019

I.     Nazwa oraz adres Zamawiającego.

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

12-200 Pisz, ul. Tęczowa2

tel. nr: (+48) 87 423 20 22; faks nr: (+48) 87 425 13 95

http://pwik.bip.hi.pl/

II.     Tryb udzielenia zamówienia.

1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych realizowanych w Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu.

2. Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP.

III.     Opis przedmiotu zamówienia.

1. Przedmiotem zamówienia jest:

Opracowanie Programu Funkcjonalno – Użytkowego modernizacji gospodarki osadowej na oczyszczalni ścieków w Piszu.

2. Zakres opracowania:

1)     Koncepcja modernizacji gospodarki osadowej powinna zawierać:

- weryfikację obecnej wydajności ciągu odwadniania osadu,

- analizę wariantowa gospodarki osadowej,

- wstępną analizę nakładów inwestycyjnych i eksploatacyjnych.

Koncepcja po ostatecznym wyborze kierunku działań przez Zamawiającego, będzie stanowić materiał do wykonania Programu Funkcjonalno Użytkowego (PFU).

Wybrany Wykonawca przedstawi wstępną koncepcję w ciągu 30 dni od podpisania umowy w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego. Po przekazaniu uwag przez Zamawiającego Wykonawca przekaże uzupełnioną koncepcję w terminie 7 dni.

Do wykonania koncepcji Zamawiający udostępni:

- archiwalną dokumentacje projektową,

- dane bilansowe ( ilościowe i jakościowe) oraz opis stanu istniejącego oczyszczalni   oraz inne niezbędne informacje.

2)     Program Funkcjonalno-Użytkowy należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz.U. z 2013r. poz.1129 ze zm.)

Program Funkcjonalno Użytkowy zawierający rozwiązania przyjęte w Koncepcji PFU , Wykonawca wykona w ciągu 21 dni po zatwierdzeniu koncepcji przez Zamawiającego.

3)     Termin realizacji zamówienia 60 dni od podpisania umowy.

3. Opis techniczny oczyszczalni ścieków:

  • Oczyszczalnia ścieków w Piszu typu mechaniczno – biologicznego;
  • Średnia przepustowości 2500 m3/d;
  • Na oczyszczalni ścieków stosowana jest technologia osadowa ATSO (autotermiczna-termofilowa stabilizacja osadów), osad nadmierny poddawany jest odwadnianiu na stole zagęszczającym natomiast osad po technologii ATSO odwadniany jest na prasie filtracyjnej.
  • Wykorzystywane są dwie stacje polielektrolitów.
  • Bilans ilości osadów :

          - objętość osadu nadmiernego 160 m3/d,

          - koncentracja suchej masy w osadzie zagęszczonym – 5%,

          - objętość osadu zagęszczonego – 16 m3/d,

          - masa osadu ustabilizowanego ( ATSO) – 16-20 %,

          - masa osadu odwodnionego 3 Mg/d.

4. Zakres prac technologicznych obejmuję wymianę:

a)     prasy filtracyjnej,

b)     stołu zagęszczającego,

c)     stacji polielektrolitu - 2 szt,

d)     podajnika transportu osadu,

e)     pomp   osadowych,

f)      pomp wody technologicznej,

g)     armatury technologiczna.

h)     rozbudowa systemu wizualizacji podglądu procesów technologicznych,

5. Zakres prac budowlanych:

a)     wykonanie nowego chodnika i drogi dojazdowej do budynku technicznym,

b)     wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,

c)     wymiana instalacji wentylacyjnej,

d)     wykonanie nowych posadzek i glazur w pomieszczeniach.

6. Ogólne uwagi:

a)     modernizacja odbywać będzie się na obiekcie funkcjonalnym, wszystkie roboty powinny być tak zaplanowane aby zachowana była ciągłość pracy,

b)     Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną przyszłego Terenu Budowy, brak przeprowadzenia niniejszej wizji skutkował będzie odrzuceniem złożonej w postępowaniu oferty,

c)     optymalizacja energochłonnych urządzeń pod kontem zużycia energii elektrycznej oraz zużycia polielektrolitów.

7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

9. Wspólny Słownik Zamówień CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

IV. Termin wykonania zamówienia i warunki płatności

1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie: 2 miesięcy od podpisania umowy.

V. Warunki udziału w postępowaniu.

1. spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:

1.1 posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:

a) Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

VI. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.

1. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, za wyjątkiem oferty.

2. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w SIWZ.

Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę pisemnie winny być składane na adres:

 

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

12-200 Pisz, ul. Tęczowa 2

Tel. nr: (+48) 87 423 20 22; faks nr: (+48) 87 425 13 95

 

3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę drogą elektroniczną winny być kierowane na adres: pwikpisz@hot.pl,a faksem na faks (+48) 87 425 13 95.

4. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazane za pomocą faksu lub w formie elektronicznej wymagają na żądanie każdej ze stron, niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.

5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ.

6. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa terminu składania ofert. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Zamawiający zamieści wyjaśnienia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ.

7. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SIWZ, a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.

8. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców.

9. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:

1)     w kwestiach formalno-merytorycznych – Mariusz Podeszwik – 606 805 415.

VII. Termin związania ofertą.

Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

VIII. Opis sposobu przygotowywania ofert.

1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:

1)      wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ, oświadczenia o posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowe;

2)      pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

2. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.

3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

5. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.

6. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ.

7. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

8. Zaleca się, aby każda zapisana strona oferty była ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta wraz z załącznikami była w trwały sposób ze sobą połączona (np. zbindowana, zszyta uniemożliwiając jej samoistną dekompletację), oraz zawierała spis treści.

9. Poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) w ofercie, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

10. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie i oznakować w następujący sposób:

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

12-200 Pisz, ul. Tęczowa 2

Tel. nr: (+48) 87 423 20 22; faks nr: (+48) 87 425 13 95
http://pwik.bip.hi.pl

Opracowanie Programu Funkcjonalno – Użytkowego

modernizacji gospodarki osadowej na oczyszczalni ścieków w Piszu.

nr sprawy: ZO/8/2019

Otworzyć na jawnym otwarciu ofert w dniu 18.09.2019 r. o godz. 12.15

i opatrzyć nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy.

 

11. Zamawiający informuje, oferty składane w postępowaniu o zamówienie są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018r., poz.419 z późn. zm), jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

12. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń.

13. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie o wprowadzeniu zmian przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone wg takich samych zasad, jak składana oferta tj. w kopercie odpowiednio oznakowanej napisem „ZMIANA”. Koperty oznaczone „ZMIANA” zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania zmian, zostaną dołączone do oferty.

14. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia, według tych samych zasad jak wprowadzanie zmian i poprawek z napisem na kopercie „WYCOFANIE”. Koperty oznakowane w ten sposób będą otwierane w pierwszej kolejności po potwierdzeniu poprawności postępowania Wykonawcy oraz zgodności ze złożonymi ofertami. Koperty ofert wycofywanych nie będą otwierane.

 

IX. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

12-200 Pisz, ul. Tęczowa 2

Tel. nr: (+48) 87 423 20 22; faks nr: (+48) 87 425 13 95

do 18.09.2019 r., do godziny 12.00 i zaadresować zgodnie z opisem przedstawionym w rozdziale VIII SIWZ.

 

Zamawiający dopuszcza złożenie oferty drogą elektroniczną poprzez e-mail na adres: pwikpisz@hot.pl.

 

1. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

2. Oferta złożona po terminie wskazanym w niniejszym rozdziale SIWZ zostanie zwrócona.

 

X. Opis sposobu obliczania ceny.

1. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w Formularzu ofertowym sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załączniki nr 1 do SIWZ łącznej ceny ofertowej brutto za realizację przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem cen zgodnie z wzorem ujętym w formularzu oferty.

2. Zamawiający nie przewiduje możliwości zmian ceny ofertowej brutto.

3. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN).

XI. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium:

„Łączna cena ofertowa brutto” - C;

2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:

 

Kryterium

Waga

[%]

Liczba

punktów

Sposób oceny wg wzoru

Łączna cena ofertowa brutto

100%

100

     Cena najtańszej oferty

C= --------------------------x 100 x waga

      Cena badanej oferty

 

 

 

3. Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.

4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w SIWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.

XII. Informacje o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia.

1. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.

2. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.

3. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający będzie mógł wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny.

XIII. Pouczenie o środkach ochrony prawnej.

Zgodnie z art. 133 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych zwanej dalej „ustawą PZP” (t.j. Dz.U. z 2017r., poz.1579) do udzielania zamówień sektorowych ustawę Pzp stosuje się, jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. W niniejszym postępowaniu wartość zamówienia sektorowego jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp, a więc nie stosuje się przepisów ustawy.

XIV. Informacje dodatkowe.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

Pliki do pobrania:
Data powstania: poniedziałek, 19 sie 2019 13:46
Data opublikowania: wtorek, 3 wrz 2019 11:05
Data przejścia do archiwum: środa, 4 gru 2019 07:37
Opublikował(a): Monika Krzyżanowska
Zaakceptował(a): Leszek Leniec
Artykuł był czytany: 2510 razy