Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ SAMOCHODU

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na dostawę specjalistycznego samochodu ciężarowego do wywozu odpadów.

 

Pisz, 28.08.2009

1/ZUK/PZP/2009

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

1. Nazwa i adres zamawiającego:

Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Piszu, ul. Olsztyńska 3 12-200 Pisz

tel. 087 423 31 16

2. Tryb zamówienia:

PostępOwanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655).

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.zuk.bip.hi.pl

4. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. pojazdu specjalistycznego do wywozu odpadów na podwoziu dwuosiowym dostosowanym do zabudowy SM – 11, o pojemności skrzyni ładunkowej na odpady od 20m³ do 22 m³, obsługującego pojemniki o pojemności 2,2 m³ oraz o pojemności 1,1m³ i SM 110.

Fabrycznie nowy.

5. Oferty częściowe:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

6. Oferty wariantowe:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

7. Termin wykonania zamówienia:

17.11.2009 r.

8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:

 

1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

 

2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1.1 do 1.4.

2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.

2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.

2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą

 

3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:

 

3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji

3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert

3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny

3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny

3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

 

4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą

 

5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia/nie spełnia.

9. Informacje na temat wadium:

Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

  1. Przy dokonywaniu oceny najkorzystniejszej oferty, stosowane będą następujące kryteria:

a) cena łączna brutto – 100 %

Ilość punktów według kryterium ceny będzie przyznawana na według wzoru:

X/Y x 100

gdzie X – najniższa łączna cena brutto; Y – badana łączna cena brutto

Kryterium będzie oceniane w skali 100 punktowej, tj. od 0 do 100.

11. Miejsce i termin składania ofert:

Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Piszu, ul. Olsztyńska 3, 12-200 Pisz, dnia 21.09.2009 r. godz. 10:00

12. Termin związania z ofertą:

Termin związania z ofertą wynosi 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

13. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej

14. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

15. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:

Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej

16.Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających:

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

 

Data powstania: piątek, 28 sie 2009 14:04
Data opublikowania:
Opublikował(a): Admin
Zaakceptował(a): Admin
Artykuł był czytany: 1790 razy