Przetarg "Usługa wywozu odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01"
Pisz, 15.10.2009 r.
2/ZUK/PZP/2009
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
1. Nazwa i Adres zamawiającego:
Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. w Piszu, ul. Olsztyńska 3 12-200 Pisz tel. 087 423 31 16
2. Tryb Zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655).
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
4. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów na składowisko odpadów o uregulowanym stanie prawnym.
2. Szacowana ilość odpadów:
Kod odpadu |
Dzienna ilość odpadów w Mg |
Ilość odpadów w Mg od 1.01.2010 do 30.06.2010 |
20 03 01 – Odpady komunalne |
20 |
2520 |
3. Ilość wytwarzanych odpadów nie jest zależna od zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez producentów. Ilość odpadów przewidzianych do transportu wynosi ok 2520 Mg/6 m-cy + 20 %, tj. nie mniej niż 2016 Mg/6 m-cy i nie więcej niż 3024 Mg/6 m-cy, minimalna dzienna ilość odpadów: 16 Mg i maksymalna dzienna ilość odpadów: 24 Mg.
4. Usługa będzie wykonywana w dni robocze od poniedziałku do piątku.
5. Odpady gromadzone będą w boksie, o wymiarach 4,5m x 9m x 5,25m x 3m, w miejscowości Kocioł Duży, na utwardzonym, niedozorowanym, ogrodzonym placu, umożliwiającym załadunek odpadów.
6. Załadunek odpadów będzie odbywał się za pomocą odpowiedniego sprzętu (np. koparka, ładowarka itp.), który musi być w dyspozycji wykonawcy.
7. Przekazanie odpadów będzie następować, po uprzednim zważeniu ich na wadze samochodowej przez zamawiającego, na podstawie „Dowodu wydania materiału na zewnątrz WZ” - dla celów kontroli i weryfikacji ilości odpadów przekazanych. Następnie wykonawca – dla celów kontroli i rozliczeń z zamawiającym – zważy odpady przyjęte do unieszkodliwienia i potwierdzi ich przyjęcie za pomocą wydruku z wagi elektronicznej.
5. oferty częściowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Oferty wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia:
6 miesięcy, tj. 1.01.2010 r. do 30.06.2010 r.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą
3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert
3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny
3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny
3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia/nie spełnia.
9. Informacje na temat wadium:
Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem składania ofert w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w WMBS O/Pisz 04 9364 0000 2002 0506 4315 0001
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1. Przy dokonywaniu oceny najkorzystniejszej oferty, stosowane będzie następujące kryterium:
a) Tabela przyjętych kryteriów:
Nazwa kryterium |
Waga |
Cena |
100,00% |
b) Ilość punktów według kryterium ceny będzie przyznawana na według wzoru:
X/Y x 100
gdzie X – najniższa cena jednostkowa brutto wywozu 1 Mg odpadów o kodzie 20 03 01; Y – badana cena jednostkowa brutto wywozu 1 Mg odpadów o kodzie 20 03 01
11. Miejsce i termin składania ofert:
Ofert na wykonanie zamówienia należy składać w siedzibie Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Piszu ul. Olsztyńska 2 12-200 Pisz do dnia 25.11.2009 r do godz. 10:00.
12. Termin związania z ofertą:
Termin związania z ofertą wynosi 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
14. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
15. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej
16. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających:
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.